Vragen? Bel: 0528 82 00 50

Apps

1. CRM app

’s Avonds op de bank of wanneer je onderweg bent nog even kijken naar je volgende afspraak. Waar moet je zijn en wat is er de vorige keer ook al weer besproken? Op dat soort momenten is het heel fijn dat je de Syntri CRM app op je telefoon hebt. Je hebt daarmee direct inzicht in je klant- en contactgegevens, afspraken, acties en gebeurtenissen. Maar je kunt ook de uitstaande offertes inzien. Zo kom je goed voorbereid op je afspraak.

Beknopt:

  • Eigen agenda inzien maar ook die van collega’s;
  • Groepsagenda’s;
  • Toegang tot relaties, contacten, offertes, orders, gebeurtenissen, acties en afspraken;
  • Direct een telefoongesprek starten of mailen naar een relaties;
  • Afspraken, contactpersonen en gebeurtenissen aanmaken, wijzigen en verwijderen;
  • Foto’s maken en deze als bijlage toevoegen aan Syntri;
  • Routebeschrijvingen

2. Service app

Je werkt op locatie en wilt graag precies weten waar je moet zijn en welke serviceorders er zijn ingepland. Deze informatie vind je in de Service app. Je vindt er niet alleen de geplande serviceorders, je kunt er ook opmerkingen aan toe voegen, foto’s maken en uren, kilometerdeclaraties en materialen registreren. Syntri slaat al deze informatie direct op. Na gedane zaken kun je de order direct laten aftekenen door je klant. Syntri stuurt vervolgens automatisch een servicebon per e-mail naar je klant.

Beknopt:

  • Volledige functionaliteit van de Syntri CRM app;
  • Inzicht in uit te voeren serviceorders;
  • Foto’s maken en toevoegen als bijlage bij uw serviceorder;
  • Uren registreren;
  • Kilometers registreren;
  • Declaraties invoeren;
  • Materiaalverbruik registreren;
  • Aftekenen door de klant;
  • E-mailen van een servicebon;
  • Volledig geïntegreerd met Syntri Workflow. Het proces gaat automatisch naar de volgende stap.

3. Productie app

Op de productievloer beschik je lang niet altijd over een computer of laptop. Productiemedewerkers hebben in verhouding tot kantoormedewerkers doorgaans ook veel minder gegevens nodig en hoeven ook minder registraties te doen. Toch is het heel belangrijk dat productiemedewerkers weten wat ze moeten doen. En voor de kostprijs en efficiëntie van het bedrijf is het ook goed om continu te weten wie waar mee bezig is (geweest) en welke materialen zijn verbruikt. De Productie app van Syntri ERP, vaak ook Shopfloor genoemd, is dan een uitkomst. Deze Productie app geeft vooraf inzicht in de geplande order en achteraf in de bestede tijd. Het handige van de Productie app is dat hij is te gebruiken op zowel computer of laptop als op tablet of smartphone. En, nog handiger, het kan ook in combinatie met barcode!

Beknopt:

  • Inzicht in geplande productieorders;
  • Gelijktijdig aan meerdere orders werken;
  • Materialen registreren;
  • Uren registreren (starten, pauzeren, stoppen, hervatten);
  • Roosters en pauzes;
  • Automatisch tijd verdelen over actieve orders;
  • Keuze voor computer of laptop maar ook voor tablet of smartphone;
  • Keuze voor barcode (ook QR), te gebruiken in diverse processen;
  • Blokorders;
  • Aanwezigheidsregistratie;
  • Gereedmeldingen;
  • Voortgang;
  • Inzicht in benodigde materialen/halffabricaten;
  • Kwaliteitsmetingen invoeren;
  • Foto’s koppelen aan Syntri module.

 

4. Magazijn app

“Voorraad is dood geld” wordt vaak gezegd. En dat is ook zo. Toch is voorraad vaak nodig om de afspraken met de klant na te kunnen komen. Een goede balans tussen nodig en makkelijk is vereist. Je wilt dus graag op elk moment weten hoe groot je voorraad is en wat waar ligt in het bedrijf. De Magazijn app van Syntri helpt daarbij. Deze Magazijn app werkt op basis van het scannen van barcodes. Met de app kun je vanzelfsprekend voorraadmutaties verwerken en magazijnbonnen uitgeven. Maar ook conceptbestellingen aanmaken, bestellingen doen, retouren inboeken, materiaalverbruik afboeken en nog veel meer. En omdat je ook direct aangeeft op welke locatie iets ligt ben je nooit iets kwijt.

Beknopt:

  • Verwerken voorraadmutaties;
  • Uitgifte magazijnbonnen;
  • Aanmaken conceptbestellingen;
  • Doen van bestellingen;
  • Inboeken retouren;
  • Afboeken materiaalverbruik;
  • Scannen van artikelen op locatie.