• Gratis demo?
  • Volledige tour van het Syntri Dashboard?
  • Advies voor integratie in uw omgeving? 

Direct contact? Bel: 0528-820050

Syntri krijgt nieuwe user interface

De user interface: je kijkt er dagelijks naar en doet er al je werk mee. Het wordt zo vertrouwd dat je op een gegeven moment niet meer ziet dat het toch wel wat ‘classic’ oogt. Wij zien dat gelukkig wel. En wij vonden het de hoogste tijd worden de schermen van Syntri een nieuw uiterlijk te geven. En waar we eerder zelf bepaalden hoe onze schermen eruit moesten zien hebben we er deze keer een vakman bij gehaald. De nieuwe UI, zoals de user interface vaak genoemd wordt, wordt in twee fasen uitgewerkt. De eerste fase is eind van het jaar gereed en draait momenteel al proef bij enkele klanten. Wij leveren deze bij een eerstvolgende update in 2023 uit.

 

Eerste fase

In de eerste fase hebben we vooral gekeken naar vormgeving en kleurgebruik. Schermen zijn ruimer opgezet met meer ruimte in en tussen velden. Het geheel is vriendelijker geworden. De donkere balken en strepen op het scherm zijn verdwenen. Nog slechts één ‘paarse’ balk is overgebleven. Deze staat aan de linker zijkant en bevat knoppen voor o.a. menu, instellingen en dashboard. Het dashboard opent overigens standaard bij het opstarten van Syntri. De verschillende tabbladen die aan een bedrijf, offerte, factuur, etc. hingen zijn vervangen door overzichtelijke blokken. Verder wordt het menu uitgebreid met een optie waarbij de historie van hetgeen je eerder geopend hebt wordt weergegeven.

 

Tweede fase

Fase twee die later in 2023 wordt uitgeleverd gaat nog wat verder. Daarin is ook gekeken naar de user experience (voor de kenners UX). We integreren dan de workflow in de ‘gewone’ schermen. We verbeteren de zoekfunctionaliteit en we geven op een aantal hoofdschermen direct managementinformatie weer over het betreffende onderwerp. Ook gaan we inhoudelijke informatie toevoegen aan de blokken zoals hierboven omschreven. Die informatie kan op het bedrijvenscherm bijvoorbeeld het aantal offertes bevatten of de waarde van de onderliggende offertes tezamen. Of in het offertescherm per offerte een combinatie van klant, datum uitgebracht en waarde. Over dit laatste zijn we nog denkende. En geef ons in de eerste fase vooral gebruikerservaringen door. Daar kunnen we dan mee verder.

 

Gratis update

We stellen deze update gratis ter beschikking aan onze klanten. Een korte handleiding met de belangrijkste wijzigingen maakt deel uit van de update.

Onderstaand twee voorbeelden van de nieuwe UI fase 1.

Meer weten? Vraag het onze consultants. Ze zijn bereikbaar op 0528-820050, info@syntri.nl of het bij jou al bekende rechtstreekse emailadres of telefoonnummer.

Efficiëntie met Syntri workflow en RPA

0 %

Tijdsbesparing

Minder loopbewegingen

0 %

Procesversnelling

Al uw werk in één scherm

0 %

Faalkostenreductie

Geautomatiseerde overdracht