• Gratis demo?
  • Volledige tour van het Syntri Dashboard?
  • Advies voor integratie in uw omgeving? 

Direct contact? Bel: 0528-820050

Koppeling Syntri met pakketdiensten

Je product is gereed, je moet het alleen nog verzenden. Je meldt het aan bij de pakketdienst, de leverancier van de verzending. Maar hoe doe je dat? Ga je bellen? Klop je alle gegevens weer opnieuw in op de website van de pakketdienst? Als je een paar pakketjes per dag verstuurt is dat geen probleem. Maar wat als het er dagelijks enkele tientallen of zelfs honderden zijn?

Syntri heeft via de Rest-API koppelingen ontwikkeld met meerdere pakketdiensten: DHL, UPS, PostNL en Fedex. Syntri zet de verzending automatisch door naar de software van de pakketdienst. Maar Syntri kan eerst ook de verzendkosten opvragen zonder al direct een aanmelding te doen. Of eerst een levertijd opvragen. Je wilt vooraf graag eerst weten wanneer je product wordt bezorgd.

Na aanmelding ontvangt Syntri van de pakketdienst een track & trace code met een nummer of barcode terug dat automatisch doorgezet kan worden naar de klant. Na aflevering aan de klant controleert Syntri of het product daadwerkelijk ook is ontvangen. Wanneer producten over de grens worden bezorgd ontvangt Syntri na aanmelding de Electronic Trade Documents, inclusief factuur. Dit laatste voorkomt dat je nog inklaringsdocumenten moet invullen en opsturen.

Efficiëntie met Syntri workflow en RPA

0 %

Tijdsbesparing

Minder loopbewegingen

0 %

Procesversnelling

Al uw werk in één scherm

0 %

Faalkostenreductie

Geautomatiseerde overdracht